14 dage røgfri

6 01 2008

14 dage siden jeg holdt op med at ryge! Der må ønskes tillykke 🙂

Det har været overraskende nemt … sådan i det store hele.
Ind i mellem har rygetrangen hevet i mig, men jeg opdagede, at det var muligt at “snyde mig selv”. Her kogt ned til to “bedste-råd”, som mest af alt er det, som har hjulpet mig i gennem indtil nu:

  1. Skynd dig at gå en tur – en lang tur, så du føler dig frisk og sund og rigtigt kan mærke, at du kan trække vejret ordentligt igennem nu. Jeg kalder det min “trampe-tur”.
  2. Husk, at trangen ikke varer så længe. Sørg for at tænke på noget andet hurtigt – for det ER faktisk muligt og nemt at fokusere på noget andet. Afhængighedsfølelsen/trangen holder ikke så længe. Og der går længere og længere tid mellem “anfaldene” 🙂

Jeg er stadig røgfri og har været det siden 22. december 07. Det har jeg tænkt mig at blive ved med.

Tillykke til mig og mine omgivelser 🙂

Handlinger

Information

2 responses

6 01 2008
Manden

Jeg er så stolt af dig 🙂

6 01 2008
Kvinden

Og i lige måde 🙂

Skriv et svar

