Forfatterkonkurrence og udfordringen at skrive en bog

12 02 2008

Saxo.com og BoD.dk har udskrevet en forfatterkonkurrence. Klik her!

Vinderen af konkurrencen vinder et ISBN og kan herefter købes i alle danske boghandler.
Det var måske noget for både Harning og mig selv i vores fælles udfordring: Skriv en bog på … forfærdelig kort tid 😉

Jeg vil i hvert fald undersøge muligheden nærmere.

 Og i forhold til min egen udfordring:
Efter at have været helt blank og igennem en masse overspringshandlinger har jeg nu endelig brugt en hel del tid på redigeringen af råmaterialet. At Ting Ta’r Tid … og meget længere tid, end jeg tror … kommer altid bag på mig. Og jeg er da også langt fra færdig – her omkring en uge før deadline.

Fordelen ved at overholde deadline er, at så er jeg i god tid til at vurdere nærmere, hvorvidt jeg vil sende manuskriptet til BoD/Saxo.

Handlinger

Information

2 responses

14 02 2008
harning

Tror ikke det er noget for mig, har lidt andre planer for min udgivelse. Men generelt lyder det da som en god ide – som jeg bestemt synes du skal følge op på.
Og fortsat god arbejdslyst. 😀

6 04 2008
Tina - SAXO

Forfatterkonkurrence hos SAXO.com

Nu kan du være med til at bestemme, hvem der skal vinde vores forfatterkonkurrence.

De indkomne bøger er lagt op til afstemning på SAXO.com. Støt derfor op om de håbefulde forfatterspirer ved at stemme!

Du kan gratis bladre i, læse, og gå i dialog med andre om bøgerne på SAXO.com. Du bestemmer, hvem der vinder!

http://www.saxo.com/forfatterkonkurrence

Og vinderne blev…
De tre bidrag som får flest stemmer, vinder. De får hvert et ISBN, så deres bog kan bestilles i alle landets boghandlere. Derudover vil vinderbøgerne blive præsenteret ved BogForum i November 2008.

Vinderne offtentliggøres på Verdens Bogdag 23. april på http://www.saxo.com.

vh

SAXO.com

Skriv et svar

